به ميزبانی پايگاه شكاری شهيدعبدالكريمی برگزار شد؛

مسابقات واليبال ساحلی بانوان 



 مسابقات واليبال ساحلی بانوان به مناسبت هفته تربيت بدنی و ورزش به ميزبانی پايگاه شكاری شهيدعبدالكريمی  بندرعباس با شناخت تیم های برتر به پایان رسید. 
به مناسبت هفته تربيت بدنی و ورزش يک دوره مسابقات واليبال ساحلی بانوان در مجموعه باشگاه عقاب پايگاه شكاری شهيد عبدالكريمی  بندرعباس برگزار شد که در پايان  تیم خانم ها سما شايان و  هديه شريفی مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد. 
تیم حسنيه حسنی و  زهره ظهرابی در مکان دوم ایستادند. تیم فاطمه گلچين و سولماز موسوی عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات رامين حسينوند رييس تربيت بدنی پايگاه شكاری شهيد عبدالكريمی بندرعباس ضمن گراميداشت هفته تربيت بدنی و ورزش از  فريدون الهامي ، رئیس سابق هيات واليبال استان هرمزگان بابت پیگیری ساخت زمين های واليبال ساحلی  پايگاه هوايی و همكاری سروش سلطانی كه از افسران وظيفه نيروی  هوايی در پايگاه نهم شكاری بودند و سال گذشته این زمین  به بهره برداری  رسيد و حركتی  ماندگار در اين بخش انجام شد تشکر کرد. وی ضمن قدر دانی از فرمانده پايگاه شكاری بندرعباس ، برنامه های تربيت بدنی  پايگاه نهم شكاری را هدفمند و در حال توسعه عنوان نمود و بر اين نكته تاكيد كرد كه محيط سازمانی  ايجاب می كند كه در راستای سلامتی  جمعی  و ورزش همگانی  برای پرسنل و خانواده هايشان از هيچ كوششی دست بر نداریم.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها